Zapamiętane: 
Kraków

Autorka pracy Ewelina Pieńkowska w projekcie kampanii części Economy wykorzystała wyjątkowość Krakowa, jego charakter i popularne skojarzenia….

,,Charakterystycznym dla Krakowa budynkiem są Sukiennice znajdujące się na Rynku Głównym. To miejsce gwarne, tętniące życiem, w którym od wielu lat odbywa się handel. Ręce trzymające talerze to graficzny wykres przedstawiający porównanie ceny części samochodowych Economy oraz części samochodowych konkurencji, która jest podobna. Wybierając części z linii Economy Parts klient ma pewność solidnego, dobrej jakości produktu, co dodatkowo potwierdza obecność obwarzanka. Jest to produkt regionalny, charakterystyczny, z którego krakowianie są dumni, a do którego nie umywa się bawarski, często przesolony precel. Głównymi kolorami projektu jest różowy i fioletowy, występujące w różnych odcieniach. Całość projektu opatrzona jest hasłem-przysłowiem, które nawołuje do wybierania produktów sprawdzonych, solidnych i z gwarancją jakości.”

zamknij