Autorka pracy Ewelina Pieńkowska w projekcie kampanii części Economy wykorzystała wyjątkowość Warszawy, jej charakter i popularne skojarzenia….
,, Tło projektu stanowi architektura, którą w tym przypadku reprezentuje Zamek Królewski, będący wizytówką Warszawy. Dłonie trzymające talerze, na których umieściłam sushi to graficzna interpretacja wykresu porównującego cenę części samochodowych linii Economy oraz cenę części samochodowych konkurencji. Cena jak widać, jest podobna, a jednak kupując części Economy, klient nabywa również pewność, solidność i gwarancję jakości. Kolejnym elementem projektu jest kuchnia. W przypadku Warszawy, stolicy Polski, będącej centrum, gdzie stykają się różne kultury – sushi – to zarówno symbol jakości, smaku, swoistego wyrafinowania oraz potrawy, która stała się ogólnoświatowa. Kolorystyka projektu oscyluje wokół dwóch głównych barw – pomarańczowej i zielonej. Całość projektu podsumowuje hasło-przysłowie, które ochoczo nawołuje do uważności przy zakupach i stawianiu na prawdziwą jakość.”