W mieście Katowice autorka projektu Olga Drozdowska, zaproponowała, aż dwie wersje kampanii:
Wersja 1
Kreacja ,, Kto tak pięknie gra?’’ skierowana do miasta Katowice opiera się na połączeniu
motywu instrumentów muzycznych z częściami samochodowymi – tłumikami końcowymi.
Zauważyłam podobieństwo formalne i postanowiłam przyrównać zespół dźwięków
wywoływanych przez samochód do muzyki i tym samym części do instrumentów.
Największe podobieństwo zauważyłam między instrumentami dętymi a tłumikami stąd też w
kreacji jako część pojawiają się tłumiki końcowe.
Chciałam żeby kreacja kojarzyła się z Katowicami, które są mocno związane z muzyką i
jednocześnie komunikowała klientom, że części Economy zapewnią im coś więcej niż te,
które znajdą u konkurencji. Wykorzystanie porównania części do instrumentów muzycznych
podkreśla wartość dodaną w postaci wspólnego tworzenia czegoś szczególnego – piękna,
muzyki.
Wersja 2
,,Druga wersja kreacji opiera się na haśle: ,,Rozwiązanie jest tylko jedno’’.
Przedstawiony został labirynt, w którym pojawiają się motywy związane z Katowicami –
kopalnie, kominy fabryczne, zabudowania industrialne. Wybrałam motyw labiryntu ponieważ
tak samo jak wybór części samochodowych potrafi być zawiły i skomplikowany.
Dodatkowo zarówno przejście labiryntu jak i podjęcie decyzji o kupnie części kończy się
jakimś rozwiązaniem/decyzją.
Motyw labiryntu, który trzeba przejść aby dotrzeć do wyjścia zapewnia interaktywność,
odbiorca może prześledzić wzrokiem labirynt i dotrzeć do rozwiązania, którym jest wybór
części Economy.”